Vásárlási feltételek

Kedves Leendő Vásárlónk!

A lenti tájékoztatóban részletesen olvashat webáruházunk működéséről és lehetőségeiről.

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, Paypal, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a MPL futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon vagy az info@festovasznak.hu email-címen vagy a rendelése mellett mnegyjegyzésként.
 

Szállítási módok:

  • MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL MAGYARORSZÁGON BELÜL
  • MPL POSTÁN MARADÓ SZÁLLÍTÁS (a rendelés folyamán legördülő menüből választható helyszíneken)
  • MPL PONTOKON (a rendelés folyamán legördülő menüből választható helyszíneken, 100x100-as méret felett nem vehető igénybe)

Kiszállítási idő:

  • a kiszállítási idő a rendelés összetételétől függően 5-25 munkanap
  • SÜRGŐS rendelések esetén kérjük írják meg a megrendelés mellé megjegyzésként vagy az info@festovasznak.hu email-címre, vagy hívják Balogh Zoltánt a 06-30/5221007-es telefonszámon!
     

Szállítási díjak:

A csomagküldés 2017 március 24-től érvényes díjai

Magyarországon belül, így Budapesten és környékén is a MPL futárszolgálattal küldjük a csomagokat,
100x100 cm-es méret felett túlméretes 150%-os felárral.
 
Súlytól függően 100x100 cm-es méretig, így alakulnak a szállítási díjak:
 

0,1-3 kg: 1100 Ft
3,1-5 kg: 1300 Ft
5,1-10 kg: 1500 Ft
10,1-15 kg: 1700 Ft
15,1-20 kg: 1900 Ft
20,1-25 kg: 2100 Ft
25,1-31 kg: 2800 Ft
31,1-35 kg: 3300 Ft
35,1-40 kg: 3900 Ft
 
+
 
Utánvét költsége:
 1-50.000 Ft: 250 Ft
50.001 felett 500 Ft 

Az utánvét költségét megspórolhatja, ha átutalással fizet,
azonban érdemes figyelembe venni az átutalás költségét is.

Banki pénztári befizetés esetén mindenképp felárat számítunk fel
a tranzakciós díjak emelkedése miatt!


A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatják, utólag hozzáférhető lesz.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor (fax-szám, mail cím, telefon).

 

Kedves Vásárlóink!

Technikai hiba miatt 2018.01.29-31. között nem mindig működött az info@festovasznak.hu és arajanlat@festovasznak.hu email-címünk

Aki levelet vár tőlünk, kérjük nézze meg a spam mappáját :) 
Kedves Vásárlóink! Webáruházunk 2016. december 06. és 2017. január 08. között zárva tart, telefonon is csak december 16-ig veszünk fel rendeléseket!

Kérjen INGYENES vászonmintát! Írja meg nevét és címét és mi minden vásznunkból küldünk egy 8 cm-es darabot!

Rólunk mondták

"A vásznak a szokott módon gyönyörűek és tökéletesek! Nagyon köszönöm!"

"Pénteken megkaptam a festővásznat ,minden tökéletes.Meg vagyok elégedve,Máskor is maguktól rendelek,és másoknak is ajánlom Önöket.."

A rendelt vászon tökéletesen bevált ahhoz a technikához amin dolgozom.Nemsokára szerintem fogok új adagot rendelni :) Ahol lehet, ajánlani fogom Önöket!

"A ráma erős, van súlya, a vászonról is hasonlókat tudok mondani. A kínai vásznak sokkal rugalmatlanabbak, papírszerűbbek."

"Szeretném egyébként megjegyezni, hogy az Önöktől rendelt vásznak mind kitűnő minőségűek, rendkívül igényesen elkészített munkák, nagyon szeretek velük dolgozni, összehasonlíthatatlan más vásznakkal."

"Kedves Bori, ezúton üzenném a készítőknek és minden résztvevőnek, hogy nagyon meg vagyok elégedve. Anyagminőséget, méretpontosságot, kialakítást tekintve a keretek 1. osztályúak.Mindenképp reklámozni fogom a céget a kollégáim körében, és szeretnék a jövőben többször is élni a vásárlás lehetőségével."